sobota, 29 lipca 2017

Poznajmy się...

Chciałabym zapoczątkować na swoim blogu cykl prezentacji osób które zajmują się rękodziełem. Nie sposób o nich nie mówić i nie podziwiać ich "arcydzieł". 

NATALIA KONDRATYUK


Jeśli dotąd nie poznaliście jej prac zachęcam Was do odkrycia jej świata lalek.
Natalia realizuje swoje marzenia o podróżach poprzez swoje przepiękne lalki, które znajdują się w prywatnych kolekcjach na całym świecie. Białoruś, Rosja, Kazachstan, Łotwa, Turcja, Niemcy, Anglia, Francja Włochy, Holandia, USA, Australia, Tajwan, Tajlandia, Hongkong, Katar i Brazylia.


Natalia o sobie  

" Nie myślałam, że nie mając kierunkowego wykształcenia można spełniać zawodowo swoje marzenia. Początek mojej pracy twórczej zaczął się 7 lat temu po narodzinach mojej pierwszej córki której kupiłam wówczas ślimaka Tilda na licytacji z której fundusze zostały przekazane na cele charytatywne.
 Dzięki moim lalkom zobaczyłam Kijów, Mińsk, Brześć, Smoleńsk, St Petersburg i  Moskwę bo tam prowadziłam warsztaty. Na swojej twórczej drodze spotkałam wielu wspaniałych ludzi z którymi mogłam się dzielić swoimi umiejętnościami.
Lalki to mój talizman i jestem o tym przekonana, że tworząc każdą nową dziewczynkę dla Was wkładam całe swoje serce"



Moje odczucia o Natalii

Natalia to wspaniały człowiek, o wielkim sercu i wrażliwości. Często udziela się charytatywnie wystawiając swoje prace na aukcjach z których dochód przekazywany jest  na pomoc chorym dzieciom. Prywatnie wiem, że jest szczęśliwą  żoną i matką dwóch córek Uli i Wari. Mąż Andriej wspiera ją w jej pasji i twórczej pracy.

Niebawem Natasza poprowadzi swoje warsztaty w Polsce, do których szczerze zachęcam.
Jej prace można oglądać na:



4 komentarze:

  1. Brak jest słów, aby określić zdolności Natalii...Twarze lalek są tak piękne, że zapierają dech we piersiach...Mistrzostwo świata...Oczy tyle mówią...Gratulacje ...Znajomości z tak wspaniałą osobą... Buziaki ....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia mam nadzieje że spotkamy się u Nataszy na warsztatach.Pozdrawiam cieplutko .

      Usuń
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń